Referencje od: ON Kotelnica Białczańska z zakresu dostosowania do wymagań normy ISO 9001:2015

Referencje od: Ośrodek Narciarski Kotelnica Białczańska z Białki Tatrzańskiej

Dostosowanie Systemu Zarządzania Jakością do wymagań normy ISO 9001:2015

(2018-07-03)

Ośrodek Narciarski Kotelnica Białczańska Sp. z o. o. to największa stacja narciarska położona na Podhalu dysponująca 14 kilometrowymi trasami o różnym stopniu trudności posiadających homologację Międzynarodowej Federacji Narciarskiej FIS. Na terenie ośrodka znajduje się m.in. szkoła narciarska, wypożyczalnia i serwis sprzętu narciarskiego oraz snowboardowego.


Niniejszym pragniemy zaświadczyć, że Centrum Doradczo-Szkoleniowe Malon Sp. z o.o. świadczyło dla Naszej firmy kompleksowe usługi konsultingowe w zakresie dostosowania Systemu Zarządzania Jakością do wymagań normy ISO 9001:2015.


Wysoko oceniamy fachowość i kompetencje specjalisty, który realizował ww. projekt. Wykazał się on dużą wiedzą merytoryczną, doświadczaniem, i zrozumieniem specyfiki naszej działalności, co w sposób pozytywny wpłynęło na cały przebieg współpracy.


Polecamy usługi Centrum Doradczo Szkoleniowe MALON GROUP Sp. z o.o. jako partnera traktującego w sposób rzetelny i profesjonalny swoje zobowiązania wobec klienta.





Referencje od Ośrodka Narciarskiego Kotelnica Białczańska dotyczące normy ISO 9001:2015

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług dotyczących systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001.



Back to Top